2009. július 1., szerda

Ablakból

















Nagyon tetszett az ablakból fotózós játék ( többiek blogján), amit későn vettem ugyan észre, és le is maradtam róla.
Izgalmas dolog kinézni valakinek az ablakából, belekóstolni a környék hangulatába. Az edinburghi ablakunkból fotóztam néha, és így utólag, most megmutatom, amit láttam. Ha az egyik oldal szobáiból néztem ki, láttam a tengerből egy darabkát, ahova egy fél óra séta alatt oda is érhettünk. Ebben az irányba le nézve láthattam a hátsó kertet, ahol mindenféle gyerekjátékok voltak. A másik irányba szebb volt a látvány, szép régi skót kőházak, és fölötte egy szép hegy, az Arthur's Seat. Rejtélyes volt, hogy mi az ablakból mindig úgy láttuk, hogy valaki van épp fenn a hegyen. Tényleg mindig, korán reggel és késő este is. Sok turista jár arra, de azért most sem tudom, hogy ez valami csalóka látomás volt, vagy valóbanvolt ott mindig valaki. Jó és szép volt kinézni innen, kivétel, amikor borús, nyomott sötét nap volt, és az utcán semmi mozgás nem volt látható. Tavasszal, amikor a fák, és nem mellesleg az egész utca rózsaszínbe borult, fölötte a hegyen sárga virágok voltak, egyenesen túlzás volt, mesésen szép az egész látvány.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése